The Gazette World Tour 2013 – Munich szept. 27. A

Most döbbentem rá, hogy elmentem teljesen egyedül Németországba, egy The Gazette koncertre…. Mégis hogy várhatja tőlem bárki is, hogy olyan legyek, mint előtte????

Nem tudok nem írni róla. Egy hete próbálom összeilleszteni a darabokat, arról, hogy mi is történt. Kényelmetlenül éreztem magam, visszacsöppenni egy újabb küzdelmekkel teli hétbe, mindenféle feldolgozás és pihenés nélkül.

Ez  volt az első olyan japán előadós koncertem, amire felkészülten mentem, – ergó meghallgattam az új számokat – és ezúttal jól tettem. Egész héten a péntekre készültem, már nagyon fáradt voltam, dühös és türelmetlen a sulitól, és nem vágytam másra, hogy végre a vonaton, úton lehessek, és magam mögött hagyhassak mindent. Nem gondoltam arra, mi lesz utána, sőt, nem is akartam, hogy bármi legyen…  Nagy nehezen el is érkezett a nap, bár a tervem füstbe ment – reggel iszonyatos hideg volt, így az, hogy egy póló elég lesz, nem jött össze. Jóval hamarabb kimentem a pályaudvarhoz, mivel gőzöm nem volt, melyik vágányról fog indulni, vagy hogy is lesz a helyjegy megoldva. Sok idegeskedés és 0 kiírás után csak behúzták a vonatot, és még a helyemet is megtaláltam minden gond nélkül. A csütörtöki elektromos-balesetsorozat után nagyon ideges voltam, nehogy történjen valami az úton, hiszen ez volt az egyetlen járat, amivel relatíve időben odaérhettem. Hatalmas meglepetésemre a 7 és fél órás út nem volt kényelmetlen, még a szomszédom is tök rendes volt, de ami a legdurvább, nemhogy nem késtünk, még egy percel hamarabb be is értünk Münchenbe. A neheze itt következett, ugyanis a telefonom mégis úgy döntött, hogy nem hajlandó rendesen működni külföldön, de szerencsére meg lettem találva! ^w^ Fél 3-kor tehát megindultunk még gyorsan enni valamit, bár nagyon aggódtam az idő miatt, hiszen az a csapat magyar, aki még kiment, már 11-re megérkeztek a buszukkal. Így elég reménytelennek látszott, hogy jó helyünk lesz. Hatalmasat tévedtem. Az Oktoberfest miatt hatalmas dugóba keveredtünk, így pontosan 15 perccel a VIP kapunyitás előtt értünk az egészen különös helyszínre. Kicsit olyan volt, mint egy vidámpark, az előtérben páran lézengtek, majd megláttuk a hatalmas tömeget, a kétoldalán büfékkel. *Nem lehetett azért olyan kényelmetlen emberi szempontból nézve.* Gyorsan kérdezősködni kezdtünk, merre kellene a VIP sort keresni, ami egy lépcsőn kígyózott felfele a kisebbik bejárat felé. Rendesek voltak, nem zavartak minket leghátra, és egy kicsit beszélgettünk is a körülöttünk lévőkkel, főleg arról, hogy a lépcső tetején állóknak miért virít sorszám a kezükön, mikor a jegy már eleve sorszámozott, és nem aszerint álltunk… A biztonságiak mozgolódni kezdtek, és a lépcsőt lezáró szalagon át elkezdtek minket felengedni a többiekhez. A biztonsági őr nem tudott megkülönböztetni minket a sima jeggyel rendelkezőktől, így felkiálltott, mindenkinek VIP jegye van-e, mi pedig egy emberként emeltük a magasba és kiáltottunk fel németül, hogy IGEN! Ezen elmosolyodott és visszakiálltott egy KÖSZÖNÖM-öt, mire mi szintén mindannyian egy SZÍVESEN!-t. ezen már mindenki nevetett, és még egyszer megismétlődött, amit egy srác a sorból le is fényképezett ^w^. Szép sorban felpréselődtünk a lépcsőre, majd 2 ajtón kezdtek minket beengedni, és kaptuk azonnal a nyakunba a VIP PASS-t, amire már hetek óta vágytunk ^w^. Szerencsére nem volt muszáj a galérián maradnunk, így rohantunk le a lépcsőn (SLOWLY – kiáltott a benti őr :D), hogy minél jobb helyünk lehessen, és meg is érkeztünk a 2-3. környékére, jobb oldalra, pontosan Uruha mikrofonjával szembe. Sokan már külön sorba álltak a GOODS pultjánál, de nem akartuk feladni a jó helyünket, hiszen ezért fizettünk pluszban a VIP-ért. Meg amúgyis, vásárolni a koncert után szokás…   Folyt. Köv.

Leave a Reply

