Rebirth

Elég sok idő telt el az utolsó bejegyzésem óta, ennek egyetlen oka van: teljesen lefoglalt a végzős év az egyetemen. Szerencsére a napokban sikerült a záróvizsga, úgyhogy arra gondoltam, rövidebb szösszenetekkel kezdek, aztán meglátjuk, hogy alakul.


Először is, ez alatt az idő alatt főleg régebbi animéket néztem meg (Hiiro no kakera, FREE!, stb.), az aktuálisak közül pedig a Kuroko no Basuke 2. évadát – erről mindeképpen tervezek egy külön cikket -, az Inari konkon koi irohát, egy kis csúszással pedig a Nogaramit. Sajnos jó hosszú lista készült arról, melyekre aktuálisan nem maradt időm. A jelenleg futó sorozatokból nagy kedvenc lett a Dia no Ace és a Haikyuu, akárcsak a Kamigami no Asobi. Idén nyáron rengeteg új lesz, amit már kinéztem, így ha időm engedi, behozom a lemaradást!🙂
Bár mangákról nem szoktam írni, e tekintetben nem voltam hajlandó visszavonulút fújni, tartottam a napi min. 2 kötetes adagot! Még nem zártam ki teljesen, hogy ebben a témában is “osszam az észt”, főleg, hogy a szakdolgozatomat a mangákról írtam, és nagy örömömre el voltak ájulva tőle, igaz, fél éves munkám van benne.🙂 *Ééééés el is felejtettem, forrásként volt szerencsém a Bakumanhoz, zseniális, erről is szeretnék majd írni.*
Köszönöm azoknak, akik eddig olvasták a firkálmányaimat, remélem megértitek, miért volt szükségem szünetre. Nos, újraéledés indul!

Leave a Reply

