Sailor Moon Crystal

Beletelt egy kis időbe, de végre ihletet kaptam az íráshoz – bár valószínűleg nem lesz olyan hosszú ez a bejegyzés ^^”.
Mostanában nem egy animében csalódtam *sajnos*, és megmondom őszintén, az új SM-től sem vártam túl sokat. Először is, nem keveset csúszott – több mint egy évet-, ennek ellenére rengetegen, akik még az eredetit szerették – a ’90-es évekből -, kitartottak mellette, és türelmetlenül várták már a remake-et. Néhány héttel ezelőtt ki is jött a trailer, és nagy csalódásomra eléggé megváltozott a design. Alapvetően imádom az elmúlt pár év látványvilágát, nem is ezzel volt problémám, de a szereplők olyan nagyon magasnak és nagyon soványnak tűnnek. Nem értettem, erre miért volt szükség. Aztán pár órával ezelőtt megjelent az első rész az éterben, épp nem volt más dolgom, így a nulla/mínusz elvárásaimmal nekiültem: és pozitívan csalódtam.


Ahogy az várható volt, látványra gyönyörű, és ahogy a történet halad, sokkal jobban beleolvadnak az átdesignelt karakterek. A hátterek nagy része akverallel készült képek, ez olyan régies hatást kelt a mai technika mellett. :) Ami még pluszpont, hogy a régi sorozatok hangminősége elég rossz, ez a verzió persze már messze tökéletes (bár az szinkronhangok lecserélődtek, Usagiét meghagyták). A történet alapvetően ugyanaz, mint a régi, ugyanakkor nekem például a régi emlékeimből nemegyszer ugrott be, hogy “hé! az nem pont úgy volt!” Például mikor Lunát megtalálta, most rálépett, az eredetiben viszont épp egy csapat kisgyerektől mentette meg stbstb. Az egyetlen rész, amit megtarthattak volna, az átváltotás, az sztem túlanimált lett, és csak néhány mozdulat maradt belőle a régi.
Lényeg a lényeg, egy újabb sorozat, melyért megéri hétről hétre körmöt rágni, én mindenképpen tűkön ülve várom a következő részt! *Meg persze Endymion miatt is, aki szintén modernizálódott a ’80-as évek ideáljából *w* *


*Egyelőre nem sok erőt érzek magamban… hát igazából semmihez, úgyhogy, ha még lesz “Na, erről írok egy kicsit” érzésem, akkor hasonló nyúlfarknyi valamivel jelentkezem! ^^”*

Leave a Reply

